středa 20. srpna 2014

0.ročník

Na počátku všeho, co děláme, je myšlenka. U nás doma tvrdí, že téměř  ze 100% je to moje myšlenka a oni to jen oddřou. Tentokrát tomu tak skutečně i bylo :) 

Moje myšlenka bylo uspořádat triatlon (rozuměj, když už máme vedle sebe ten rybník). Myšlenka přišla na konci zimy a protože nebyla smetena ze stolu hned v počátku, rostla si a vyvíjela se statečně dál. A protože momentálně nejsem zrovna ve stavu běhat a jezdit po lesích, ale pořád mám tu schopnost obklopovat se velmi schopným lidem, vznikl profi-team triatlon 0.ročník a my fakt dokázali dotáhnout myšlenku až do dospělosti a ten závod uspořádat. Bylo to fajn. Všichni byli naprosto skvělí a mají můj nejhlubší obdiv, že to zvládli s úsměvem na rtech i když mnohdy s úplným vyčerpáním na zbytku těla. Těšíme se na oficiální 1.ročník 2015 a ještě poděkování paní Němcové za zaslanou fotodokumentaci a zdravíme do spřátelených Rebešovic :)



















2 komentáře:

  1. Paráda. To by som nedala asi. Určite. Plávanie mi veľmi nejde. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Už podle fotek to vypadá, že to byla úžasná akce! Gratuluju:-)

    OdpovědětVymazat