čtvrtek 1. října 2015

Antonín Václav

Opat P. Michael Pojezdný, O.Praem.

a Antonín Václav v hlavní roli. Boj o konvičku Opat vyhrál :)

Den plný těch nejmilejších lidí a slov. Den plný radosti. 

Díky za něj.

















8 komentářů:

  1. To je krása! Bych bečela...zase. Muž mě varoval, že po třicítce je k bečení všecko, ale že až tak...:-) "Buď rovný a šťastný" je super přání, připojuju se + zdraví celé rodině... Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Že jo, mně ta přání taky dojmula. Je to moc pěkný nápad. Toníkovi přeju spokojený život a celé vaší rodině hodně radosti a naplnění.

    OdpovědětVymazat
  3. Óóóó! Náš Melichar Václav zdraví Antonína Václava :-) Nejen narozeniny, ale i druhý svátek můžou kluci slavit spolu :-D
    A všichni gratulujume ke křtinám a Pateru Michaelovi k vítězství v bitvě o konvičku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak nádherné, dojemné, ta přání.. až jsem slzu zamáčkla! Toníčku, i od nás jen to nejkrásnější, ať se Ti daří! Zdraví celé rodině, jste úžasní a ten Váš šátek!! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem dojatá. A tak krásně...
    Jste úžasná rodina! :)
    Toníčkovi přejeme vše dobré.

    OdpovědětVymazat
  6. Tolik jednoduchých a tak plných slov...
    Je tak krásné býti ...

    OdpovědětVymazat
  7. No to je mi ale krásná příležitost, vzít si nový šátek. Gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný! Opravdu moc hezký nápad ta přání. A boj o konvičku mě zase pobavil.

    OdpovědětVymazat