pátek 11. března 2016

Bude

JARO. 
Jednou určitě. Protože i když se příroda evidentně snaží ze seznamu ročních období vymazat zimu, jaro tam doposud stále bylo a já doufám, že i nadále bude.

A jak přežít těch posledních pár dnů šedi, bláta a zimy - nezimy? 7 ze 7 Bududubů radí. Snězte něco hnědého, koukejte do něčeho rašícího zeleného a tvořte!

U nás momentálně jedeme v ručně malovaném modrotisku. A to bude velká jarní paráda až se nám ty modré sukně na jaře protočí.

Chcete-li také zkusit modrotisk doma, vzhůru do toho.






9 komentářů:

  1. Peti, to je NĚCO! Jsem velmi zvědavá na pokračování a pak na konečné fotky v sukních" Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslali jsme na obarvení do Strážnice a meleme, meleme :)

      Vymazat
  2. Vyhlížíme jaro stejně nedočkavě.
    Pro modrotisk mám slabost, upřímně závidím takovou samovýrobu a těším se na výsledek :-)
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přidala jsem do příspěvku odkaz na možnost domácí výroby modrotisku. Tak hurá do toho! :)

      Vymazat
  3. Já jen stále nechápu, jak to všechno stíháte. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se sem chodím dívat na ten čokoládový dort. ten je jistě mňamkózní.

    OdpovědětVymazat