úterý 18. dubna 2017

Putování

Z kopečku v Olomouci na kopeček v Mikulově. 
6 dní - 166 km.

Od honosných chrámů a klášterů, přes pustevny, kostelíky, kapličky, Boží muka, ale i zámky, zříceniny, pevnosti, vinné sklepy a rozkvétající předzahrádky a přírodu. Na pouti se dostane od všeho kousek. Stačí se vydat na cestu a ta vždy něco uchystá. Žádná cesta není stejná, byť by ji člověk šlapal dvakrát po sobě. A přihrne vám jako bonus do cesty spoustu milých lidí, ale i samotu a meditaci.

Jsem pyšná na svoji rodinu a své děti. Šlapali všichni statečně a podporovali každý den posledních 5 km i mámu, aby to nevzdávala a došla. Díky za ně.

Napsat by se dalo strašně moc, ale já to nechávám doznívat a pozvolna se vracím do civilizace.

foto Petr Hirsch by Poutník

foto Petr Hirsch by Poutník

foto Petr Hirsch by Poutník




foto Petr Hirsch by Poutník


foto Petr Hirsch by Poutník


Kudy?

Tudy.
A dál...



Před začátkem.

Na konci poutě.









10 komentářů:

  1. Jste úžasní, muselo to být nesmírně obohacující.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak podobné putování s celou rodinou je pro mě zatím snem a těším se moc na dojmy a zážitky..

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný fotky!!! Myslela jsem na vás každý den. My klasicky nemocní (tenhle rok prostě KAŽDÝ prázdniny, hlavně já). Říkala jsem si, jestli bych obětovala svoje soukromý velikonoční zvyky. Nejdřív jsem si říkala, že by se mi nechtělo, ale po těchto fotkách bych je možná i obětovala :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotek mám na dvě stovky. Ale to co mi zůstalo v hlavě je nejvíc a to žádné obrázky nevyjádří. Na podzim se chystáme na třídenní pouť do Skoků cca 20 km denně.

      Vymazat
    2. Skoky mám taky v merku. Teď ještě jak to bude v září, ale budu doufat.

      Vymazat
  4. Krásné, Petro. Jste skvělí. Děkuju.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, jste úžasní - je to velká inspirace, až budou děti větší, ráda bych to s nimi také zkusila!

    OdpovědětVymazat
  6. Klobouk dolů jak to zvládáte.. též jsem na vaši rodinku myslela, zda budete účastníky... letos, stejně jako vloni, mi to nevyšlo.. tentokrát ne kvůli zdraví, nové zaměstnání mně zaslepilo mysl :-D :-D. Každé putování má cosi do sebe víc, než se dá ukázat, povědět ;-)
    S hezkým pozdravením... pher

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad konečně příště poputujeme společně...

      Vymazat
  7. Máte můj velký obdiv !! na velikonoce se nám nikdy nechce sedět doma ...já bych šla hnedle :-)) ♥ Iva

    OdpovědětVymazat