čtvrtek 21. prosince 2017

Pokoj lidem dobré vůle

Dneska jsem si přesně po roce udělala v rámci dovolené dopoledne jen pro sebe. Šla si zaběhat, vyležela se v bylinné koupeli, umyla si hlavu, udělala výbornou snídani, přečetla pár nepracovních článků na internetu, poslala jeden pracovní mail a koukla na své oblíbené blogy. A v tu ránu se mi zastesklo po tom mém. Je v něm kronika mého žití a potažmo žití mé rodiny a trochu mě zamrzelo, že takhle nadlouho přerušená. Bohužel si asi nedám do novoročních předsevzetí, že budu zase pravidelně blogovat. Předsevzetí mám jen jedno a to v práci vést statistiky průběžně a ne je dopisovat v rámci dovolené koncem roku.

Takže. Život není to co chceme, ale to co máme. A taky to co si z toho co máme, uděláme.
Pokoj lidem dobré vůle.

PS: Pokud jste z oblasti Brno-Kuřim-Tišnov je možné do zítra vložit komentář na FB profilu Oblastní charity Tišnov a "zahrát si" o tento Betlém z mojí dílny :)




14 komentářů:

  1. Nejlepší je ten černej vzadu :-)
    Pokojné Vánoce všem Bududubovým!

    OdpovědětVymazat
  2. Betlem je prenadherny.Preji Vam krasne Vanoce a mnoho zdravi v novem roce. A piste prosim :-), je inspirativni Vas cist, Martina Vitova

    OdpovědětVymazat
  3. Schází mi tvůj blog, Petro, ale vím, že se ženeš jako pět lidí najednou, a chápu tě.
    Přeju požehnané Vánoce a těším se na setkání. L.

    OdpovědětVymazat
  4. Radostné svátky! Betlém je krásný...a ten černý! 😀

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně, že ten život skutečný se žije... Betlém je krásný - a to ještě takhle není cítit, jak určitě krásně voní. Pokojné Vánoce přeju! A ráda si tady občas zase něco přečtu...

    OdpovědětVymazat
  6. Ten Betlém je nádherný. Krásnější jsem ještě neviděla. Krásné Vánoce :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Ráda Vás čtu, vždy potěšíte. Přeju krásné a požehnané Vánoce.
    Liba

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se mi po Tobě tady stýská...
    Ten Betlém je tak NÁDHERNEJ! Že jsem tak krásný ještě neviděla. Ach..
    Opatrujte se! Požehnané svátky♥.

    OdpovědětVymazat
  9. Přeju krasne svatky a zdravim maleho-urcite uz velkeho chlapa!tak to leti...

    OdpovědětVymazat
  10. Chybíte! Ale naprosto chápu :-)...Dobrý rok přeju!

    OdpovědětVymazat
  11. Článek jsem objevila až dnes a jsem celá paf z Betlému, je překrásný:) Požehnaný nový rok. Zuzana

    OdpovědětVymazat