pondělí 7. prosince 2015

Hexa posedlost

Ruční šití je relax. 
Právě jsem z něho složila přinejmenším maturitu.

Teplá vana je taky relax.
A trvá rozhodně kratší dobu :)





15 komentářů:

  1. Petra Bududubová, ruční práce všeho druhu! Ta trpělivost! Ach.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť to není žádná práce. To je zábava :)

      Vymazat
  2. Bomba. Jako všití toho zipu obdivuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zjistila jsem, že vsazení zipu je spíš psychický blok než skutečný praktický. Čekala jsem to náročnější :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jani, tak od tebe pochvala je jak od mistrové a těší dvojnásob :)

      Vymazat
  4. To je nádhera. Moc se mi ty "hexíky" líbí, ale nemám na ně odvahu. A ta kombinace látek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mě to přijde méně náročné než napojit dva čtverce přesně rohama k sobě.

      Vymazat
  5. Tak to je pro mě totálně vyšší dívčí! Klobouk nahoru a pak dolů :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jenže teplá vana pomine, kdežto tahle krásná taštička zůstává... ;-) Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Ó, to je krása a moc mě těší, že jsem tě nakazila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakažlivý to je :) Ale na deku pro syna jsem si dovolila ty dílky o pár cm zvětšit.

      Vymazat