sobota 30. dubna 2016

Traktor a bagr

a nová oteplená teplákovina. 

Traktory můžeme. Myslím, že bychom je kliďánko snesli i na záchodovém prkýnku.

Střih na mikinu mám z dětské Burdy z roku 1994. Psali, že prý je pro začátečníky. Nevím, jestli je to dáno mým perfekcionalismem, ale podložku pod zadní výstřih a légu jsem stříhala a přišívala natřikrát. Tak možná je to pro začátečníky, neboť opakování je matka moudrosti a chyba rovná se cesta k úspěšnému pokroku :)

A sláva plastovým knoflíkům teda. Koupila jsem si nýtovací kleště a teď bych ty nýty s klidem cvakala do všeho. Asi na ně předělám i povlečení.








5 komentářů:

  1. Já tedy plastové patentky na oblečení nerada, jsou na mě moc pevné a časem se mi např. z pyžamka začaly vytrhávat. Ale na vše ostatní super, i to povlečení:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to se vytrhává i když se to podloží na obou stranách vlizelínem? No to by mě zklamaly, ty zázraky :)

      Vymazat
  2. Na povlečení máme, i na malých polštářcích! Zatím se (na rozdíl od kovového) nevytrhává, drží pevně. Báječné je.
    První slovo mého synka bylo "tatól"´traktor, rozumím Ti. :-)
    Pěkné šití! Petra

    OdpovědětVymazat