pátek 20. května 2016

Kartonová renesance

Dokončeno. Odevzdáno.

100% kartonová renesance.

Model čeká velké soutěžní focení. 

A dá-li Bůh možná i finále.

SVVL 











18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Karton pomalu mizí z pracovny, musím se k vám vypravit pro klubíčka. Absťák mám :)

      Vymazat
  2. Kráááása, to musela být piplačka...obdivuju, kolik že synkovi je ??? Hezký den všem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Synek už dosáhl plnoletosti. Vono to strašně letí.

      Vymazat
  3. Vy ste neskutočné šikovní, celá rodina!
    Kto je autorom?

    OdpovědětVymazat
  4. Smekám. Na tohle bych neměla, nervy ani ruce. A zajímalo by mě, kam jdou modely po soutěži. Vrátí se vám domů? A to se soutěží za školu??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, soutěž probíhá mezi školami a model zůstane po soutěži u nich jako reprezentace. A ještě že tak. Ono se to nezdá, ale má to 2x1m a nějaké to místo to vezme :)

      Vymazat
    2. Já bych jim to nedala. :-)) A teda oceňuju, že Petr takhle pracoval pro školu, snad ho tam budou náležitě velebit. :-)

      Vymazat
  5. To je nádhera. ty detaily. držím všechny palce ať má Petřík v soutěži štěstí. talent, trpělivost a vytrvalost má rozhodně.

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám slov. Nádhera, opravdu! Držím pěsti, toto musí být oceněno, jinak už vážně nevím co. Přeju krásnou neděli :)

    OdpovědětVymazat
  7. Normálně mě to rozplakalo dojetím :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je bomba! Spadla mi brada....

    OdpovědětVymazat