pondělí 23. listopadu 2015

Máváme ti podzime

Tak už i já, zatvrzelý podzimista, musím začít připouštět příchod zimy. Barvy se v přírodě vytrácejí. O důvod víc vybarvit naši další tvorbu. Teď se nám např. moc pěkně vybarvuje sadba česneku namočená ve fialovém roztoku hypermanganu nebo rozešitá kabelka na kosmetické a jiné potřebnosti. S nedostatkem mutamínů (takhle překřtila Julinka multivitamíny když ji bylo 5) bojujeme každodenní barevnou a čerstvou dávkou ovocných a zeleninových šťáv. A předvánoční úklid? Začala jsem na ploše svého domácího PC. Pak mě ještě napadlo nainstalovat si tam tu moc pěkně vybarvenou paní aby to vypucovala zevnitř. A to je letos v úklidu asi všechno. Hlavně ten klid a ta pohoda aby tu byla. 

Včera mi Julinka vyprávěla vtip. Většinou přijde s vtipem, který moc nechápe, řekne mi ho a žádá vysvětlení.

Vnouček: "Dědo, co jste měli, když ještě nebyly PC, mobily, internet, youtube a tak?"
Děda: "Na vánoce sníh..."








Žádné komentáře:

Okomentovat